KoiraNetti

KoiraNetissä voit keskustella koirista, kysellä tietoja koirista, löydät täältä myös paljon tietoja.

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Rotukoirat

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Rotukoirat   To Kesä 19, 2008 10:44 am

Tässä vain mietiskelen, että minkä rotuisia koiria muut omistaa.. Ja nyt sitten ajattelin kysyä. Itse olen nyt australian paimenkoira nimellä. Kolmas on tulossa taloon mutta yksi on jo kuollut. Kultajannoutia en enää hanki. Mutta on ne rotukoirat mahtavia. Kuinka monta rotukoiraa teillä on ja minkä rotuisia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://koiranetti.niceboards.net
Frances

Viestien lukumäärä : 3

ViestiAihe: Vs: Rotukoirat   Pe Kesä 20, 2008 6:40 pm

Jaaha.. Itsekin olen harrastanut aussieita jo jonkin aikaa, ja pidän aussieista jollain merlen värillä. On ne koirat mahtavia, varsinkin aktiiviset sellaiset.
Näytä käyttäjän tiedot
Janutak

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: Vs: Rotukoirat   Ma Kesä 23, 2008 5:13 pm

Meillä on kahdeksan siperianhuskya. Ja meillä on kennel. Koiriemme nimet on Harmikki, Hevari, Hilla, Hiili, Jaromir, Hoodee, Sissi ja Hornet.
Harmikin pentuja noista on Arrow Hevari, Hiili, Hilla ja Hornet. Harmikki on johtaja koiramme. Ajamme niillä reellä, käymme näyttelyissä, juostaan koirajuoksua ja Hevarin kanssa aloitetaan agility. Semmosia hauvoja meillä. tongue
Näytä käyttäjän tiedot
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Rotukoirat   Ti Kesä 24, 2008 5:11 pm

Joo, ajattelin että en jaksa enää näyttelyitä niin aloittelen agilityä koirani kanssa.
On se agility mukavampaa puuhaa koiransa kanssa kuin näytteleminen. Siinä minun mielipiteeni.
Näytä käyttäjän tiedot http://koiranetti.niceboards.net
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Rotukoirat   

Rotukoirat
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
KoiraNetti :: Yleistä :: Keskustelu-
Siirry: